Studiu: Peste jumătate dintre români cumpără îmbrăcăminte şi încălţăminte din magazine!
Peste jumătate (57%) dintre cumpărătorii de articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii le-au achiziţionat în luna septembrie doar din magazinele fizice, potrivit unui studiu publicat joi.
Articol de bucurestifm, 28 octombrie 2021, 10:59
În septembrie doar 2 din 10 consumatori (21%) au ales să cumpere astfel de articole exclusiv din mediul online, iar alţi 22% dintre consumatori au cumpărat articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, atât din magazine, cât şi din mediul online.
Din cei care au cumpărat aceste articole din magazine, 48% au făcut achiziţiile din magazinele specializate din mall-uri.
Pe de altă parte, 71% dintre cumpărători au achiziţionat articole de îmbrăcăminte, iar 41% au cumpărat încălţăminte. Dintre cumpărătorii de încălţăminte, 30% au făcut achiziţiile în mediul online.
Media coşului de cumpărături este mai mare în mediul online (314 lei/achiziţie) comparativ cu bugetul cheltuit în magazinele fizice (282 lei/achiziţie).
Românii continuă să aibă apetenţă pentru cumpărăturile din magazine, în ciuda restricţiilor impuse de pandemie.
Studiul este realizat lunar pe eşantioane reprezentative naţional, pe criterii de gen, vârstă şi regiune, de minim 400 de respondenţi.
Studiul monitorizează 7 sectoare diferite, de la începutul anului 2021: Fashion, Beauty & Care, Bijuterii & Ceasuri, IT&C, Electronice & Electrocasnice, Mobilier & Decoraţiuni, DIY.