Radet-reclamată la Protecția Consumatorilor
Articol de Alina Neagu, 7 octombrie 2014, 11:16
Primarul Cristian Popescu Piedone și asociațiile de proprietari din sectorul 4 au reclamat Radet la ANPC.
Demersul, iniţiat de cetăţeni si susținut de edilul sectorului 4, vizeaza încălcarea drepturilor consumatorilor.
Acestea sunt raţiunile care stau la baza reclamaţiei formulată în numele tuturor asociaţiilor de proprietari de pe raza Sectorului 4, care au avut de suferit din cauza lipsei furnizării apei calde la temperatura prevăzută prin contract.
Este invocat contractul încheiat între asociaţiile de proprietari şi Radet, care stipulează faptul că temperatura de livrare a apei calde către populaţie la intrarea în imobil trebuie să se încadreze între 55̊ şi 60̊ C.
Oamenii sesizează faptul că zile în şir au primit la robinet apă cu mult sub această temperatură.
In plus, aceștia sunt nemulțumiți de faptul că li s-a refuzat dreptul la o viaţă în condiţii decente şi civilizate, deşi au facturile achitate la zi.
Ei susțin că Radet a încălcat clauzele contractuale care prevăd o anumită temperatură de livrare a apei, iar facturarea se va realiza în baza înregistrării apometrelor si locuitorii vor trebui să plătească facturile ca şi cum ar fi consumat apă caldă.
În plus, pe lângă faptul că nu au beneficiat de drepturile lor legale, cu toate că şi-au îndeplinit obligaţiile contractuale, acum vor fi nevoiţi să plătească pentru un serviciu de care nu au beneficiat.