Ascultă Radio București FM Live

Apa Nova şi-a deschis noul “Centru Relații Clienți”!

Apa Nova şi-a deschis noul “Centru Relații Clienți”!

Articol de Adriana Baciu, 12 octombrie 2017, 14:24 / actualizat: 12 octombrie 2017, 17:31

Situat într-un spațiu modern, noul centru, aflat pe strada Dinu Vintilă nr. 11, include atât serviciul de casierie, cât și pe cel de servire clienți. El va funcționa de luni până vineri între orele 7:30 și 19:30.

“Începând de luni, 16 octombrie 2017, acesta este noul centru pentru relația cu clienții, care funcționează de luni până vineri, între orele 7.30 și 19.30 și are la bază conceptul „one step shop”. Conceptul sediului „one stop shop” presupune ca la o singură vizită a clientului, problema lui să fie rezolvată. Atunci când clientul vine aici, se preia dosarul și evităm deplasările de mai multe ori ale clientului, adică, dacă a uitat un document sau mai multe documente, i se preia dosarul așa cum este, apoi se deplasează un consultant al nostru la client, pentru a obține documentele lipsă, astfel încât să evităm disconfortul clientului de a face mai multe deplasări, dar și posibilele cozi care s-ar putea forma aici”, a declarat Savin Mihai, director general adjunct Apa Nova București.

Noul centru este dotat cu cele mai noi facilități digitale în materie de servire clienți și este dezvoltat după conceptul “One Stop Shop”. Astfel, va fi posibilă reducerea la jumătate a timpilor de așteptare și de răspuns la solicitările primite. Totodată, va fi posibilă reducerea timpului de intervenție al echipelor tehnice: de la 24 ore la 6 ore (de la vizita clientului) și a timpului de încheiere a contractelor de la 3 zile la 30 de minute, dacă documentația depusă este completă. De asemenea, timpul de prelevare a probelor de apă din alte surse, pentru analiza calității se reduce cu 24 ore.

”Ceea ce am urmărit prin această investiție este să arătăm că avem responsabilitatea față de clienți dar și față de angajați. Al doilea aspect este inovația și al treilea este practic orientarea și respectul față de oamenii care ne trec pragul (….) Chiar dacă, prin absurd, și-a uitat un act acasă, el poate să fie ajutat de colegii noștri dacă îl avem în baza de date, dacă nu, poate să acceseze toate utilitățile IT pe care le avem, să-și trimită documentele, să le scaneze, să le scoată și să îi facem pe oameni să se simtă bine în momentul în care ajung aici ”, a declarat Jorj Mădălin Mihailovici.

Acest nou concept se bazează pe 3 vectori: responsabilitatea față de clienți și angajați, respectul datorat prin micșorarea timpului de așteptare al clienților și serviciile inovative, digitale.

”În momentul în care echipa Apa Nova București a gândit, a proiectat și implementat acest centru de relații clienți, am avut în vedere trei vectori: siguranța, confortul și satisfacția clienților”, a declarat Andrei Hostiuc, director QHS la Apa Nova-Veolia.

”Noul “Centru Relații Clienți” al Apa Nova București devine interfața cheie între companie și clienții noștri, iar prin creșterea standardelor de calitate, introduse cu această ocazie, ne dorim creșterea gradului de confort, siguranță și satisfacție a tuturor clienților ANB, existenți și potențiali”, a declarat Jorj Mădălin Mihailovici, Director General Apa Nova București.

Centrul este structurat pe 5 zone distincte: “Recepție”, “Casierie”, “Consultanță”, “Contractare” și “Zona de întâlnire’’.

Dincolo de siguranța la riscuri de seism și incendii, oferită de clădirea ce găzduiește centrul și de confortul clienților și al salariaților ANB, mutarea într-un sediu modern a venit și ca urmare a dorinței clienților, afirmă oficialul ANB.

“Studiile și cercetările de piață, dezvoltate în ultima perioadă de către companie, au arătat dorința clienților de a regăsi în furnizorul lor de servicii de apă, o companie modernă, inovativă și cât mai prietenoasă în relația cu ei. Prin această lansare, astăzi, noi practic am făcut încă un pas în întâmpinarea dorințelor și solicitărilor clienților noștri. Concluzia finală este că ne-am dorit ca oamenii care vor fi prezenți aici să se simtă ca la ei acasă, adică să se simtă bine”, a încheiat Jorj Mădălin Mihailovici.

Odată cu lansarea noului Centru Relații Clienti, vechea locație a casieriei din strada Aristide Demetriade nr. 2 va fi închisă.

Centrala electrică Brazi a fost repornită
Actualitate vineri, 5 decembrie 2025, 13:44

Centrala electrică Brazi a fost repornită

Centrala electrică Brazi a fost repornită după două zile şi jumătate de întrerupere a activităţii, şi începe să injecteze 300 de...

Centrala electrică Brazi a fost repornită
Salvamont România – recomandări în contextul deschiderii pârtiilor de schi
Actualitate vineri, 5 decembrie 2025, 13:21

Salvamont România – recomandări în contextul deschiderii pârtiilor de schi

Salvamontiştii fac mai multe recomandări în contextul deschiderii, în perioada următoare, a unei părţi din pârtiile de practicare a...

Salvamont România – recomandări în contextul deschiderii pârtiilor de schi
Arafat: Acordul cu Serviciul Elveţian de Salvare Aeriană va îmbunătăţi modul de lucru în zonele dificile
Actualitate vineri, 5 decembrie 2025, 12:38

Arafat: Acordul cu Serviciul Elveţian de Salvare Aeriană va îmbunătăţi modul de lucru în zonele dificile

Şeful Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă (DSU), Raed Arafat, a declarat  că semnarea acordului de parteneriat cu Serviciul Elveţian de...

Arafat: Acordul cu Serviciul Elveţian de Salvare Aeriană va îmbunătăţi modul de lucru în zonele dificile
Sondaj ARA- Diferență de 2% între Daniel Băluță și Ciprian Ciucu pentru Primăria București
Actualitate vineri, 5 decembrie 2025, 12:28

Sondaj ARA- Diferență de 2% între Daniel Băluță și Ciprian Ciucu pentru Primăria București

Un sondaj realizat de ARA Public Opinion în perioada 25 noiembrie – 2 decembrie 2025 arată o luptă electorală extrem de strânsă pentru...

Sondaj ARA- Diferență de 2% între Daniel Băluță și Ciprian Ciucu pentru Primăria București
Actualitate vineri, 5 decembrie 2025, 11:47

A fost depusă moțiunea de cenzură la adresa Guvernului

Moţiunea de cenzură “România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare”, prin care se cere demisia...

A fost depusă moțiunea de cenzură la adresa Guvernului
Actualitate vineri, 5 decembrie 2025, 11:13

Vlad Cristache a refuzat prelungirea mandatului de manager interimar

Aseară, Vlad Cristache a anunțat pe contul său de socializare că nu a acceptat propunerea de prelungire a mandatului de manager interimar al...

Vlad Cristache a refuzat prelungirea mandatului de manager interimar
Actualitate vineri, 5 decembrie 2025, 11:09

Vreme închisă, intensificări temporare ale vântului şi ploi slabe în Bucureşti, vineri şi sâmbătă

Vremea va fi închisă, cu intensificări temporare ale vântului şi ploi slabe, în Bucureşti, pe parcursul zilelor de vineri şi sâmbătă,...

Vreme închisă, intensificări temporare ale vântului şi ploi slabe în Bucureşti, vineri şi sâmbătă
Actualitate vineri, 5 decembrie 2025, 11:04

Restaurarea completă a catedralei Notre-Dame are nevoie de încă 140 de milioane de euro din donaţii

Restaurarea completă a catedralei Notre-Dame din Paris are nevoie de încă 140 de milioane de euro din donaţii, a anunţat joi instituţia...

Restaurarea completă a catedralei Notre-Dame are nevoie de încă 140 de milioane de euro din donaţii