Primăria Sector 3: Semnătură electronică gratuită pentru accesarea serviciilor online
Articol de arionmihaela, 17 decembrie 2025, 15:28
Primăria Sectorului 3 pune la dispoziţia cetăţenilor şi a mediului de afaceri o semnătură electronică cu titlu gratuit, acordată o singură dată, pentru o perioadă determinată de trei luni.
Semnătura electronică trebuie activată şi utilizată în maximum şapte zile de la finalizarea procedurii de identificare video, informează administraţia locală.
Pentru activarea semnăturii electronice gratuite, utilizatorii trebuie să parcurgă următorii paşi:
* apăsaţi pe numele de utilizator situat în dreapta sus;
* selectaţi ‘Contul meu’;
* accesaţi ‘Spaţiul personal’;
* iniţiaţi procedura de ‘Identificare video’.
Pentru utilizarea Serviciilor Electronice, este necesară crearea unui cont pe site-ul Primăriei Sectorului 3.
Semnătura electronică este obligatorie doar pentru anumite documente: prelungire certificat de urbanism, autorizaţie de construire, autorizaţie de construire pentru publicitate, prelungire autorizaţie de construire/desfiinţare, adeverinţă pentru lucrări executate fără autorizaţie de construire, completare documentaţii, duplicat documente.
”Prin oferirea semnăturii electronice gratuite, Primăria Sectorului 3 facilitează accesul rapid şi sigur la servicii publice digitale şi încurajează utilizarea canalelor online în relaţia cu administraţia locală”, precizează sursa citată.
foto- https://www.facebook.com/primariesector3