Hidroelectrica: din cauza upgradării sistemelor informatice necesare pentru gestionarea plăţilor prin aplicaţia iHidro, plata cu cardul va fi temporar suspendată
Articol de alinadecu, 22 octombrie 2025, 19:12
Compania Hidroelectrica derulează în perioada 23 – 31 octombrie 2025 un proces de up-gradare a sistemelor informatice utilizate pentru gestionarea plăţilor prin aplicaţia iHidro. Ca urmare a acestor lucrări, funcţionalitatea de plată cu cardul va fi temporar suspendată în intervalul menţionat. Această măsură este necesară pentru implementarea unor îmbunătăţiri care vor asigura o experienţă de utilizare mai rapidă, o securitate sporită a tranzacţiilor şi o interfaţă mai prietenoasă pentru toţi utilizatorii aplicaţiei.
Pe durata lucrărilor, clienţii au la dispoziţie alternativele existente pentru plata facturilor, facturilor (inscrise pe pagina 2 a facturii) care rămân active şi funcţionale:
· Prin internet banking, folosind datele de pe factură („Cont contract” şi „Număr factură”);
· La automatele de plată partenere, disponibile in sediile bancilor,în reţele comerciale şi spaţii publice, pe baza codului de client;
· Prin scanarea codului de bare de pe factură, la partenerii agreaţi;
· Prin mandat Direct Debit, pentru plata automată a facturii din contul bancar personal.
Detalii complete despre aceste opţiuni pot fi consultate pe site-ul oficial al companiei, la secţiunea furnizare energie.