Circulația liniei de tramvaie 41 se suspendă, începând de astăzi. Călătorii vor fi preluați de o linie temporară de autobuze, 641.
Suapendarea circulației liniei 41 este necesară pentru modernizarea macazului de pe Bulevardul Ghencea, conform primarului general interimar al Capitalei, Stelian Bujduveanu.
Este bine ca astfel de lucrări să fie executate, pe timpul verii, când traficul este mai redus, explică Bujduveanu, iar tramvaiele vor fi repuse în circulație înainte de începutul anului școlar, dă asigurări edilul interimar.
“Avem o schimbare de macaz, la intersecție, apoi, se pune în circulație. Deci, nu va fi o problemă.
E bine ca aceste lucrări și ne străduim să le organizăm, în timpul verii, când circulația, în oraș, este cât mai scăzută, pentru a nu pune în…, a nu afecta traficul. Vă dați seama, e cel mai important lucru ca persoanele care conduc să nu fie afectate de lucrările publice”, a declarat Stelian Bujduveanu.
De altfel, Primăria Capitalei le-a cerut tuturor constructorilor, atât celor care vor lucra la reabilitarea liniilor de tramvai, cât și celor care lucrează, deja, la reabilitarea rețelei de termoficare, să-și restrângă organizările de șantier, astfel încât, de la 1 septembrie, când se termină perioada de concedii și vacanța de vară a elevilor, aceste șantiere să încurce cât mai puțin traficul, spune Bujduveanu.
“Am avut o discuție cu marii constructori, care lucrează pe termoficare, pe POIM, și cu cei care urmează să intre pe șantierele de tramvai. Am avut discuții aplicate, tehnic, cu ei, în care și-au restrâns organizarea de șantier din benzile de circulație, pentru a elibera Bulevardul.
Important e, la 1 septembrie, când lumea vine înapoi cu copiii, merge la școală, să nu avem șantiere blocate, pe prima bandă, unde depozităm buldo-escavatoare sau țevi.
Au fost de acord, acum, luăm la rând șantier cu șantier, ca să acmvem grijă că nu se pune în pericol sau nu se strangulează traficul, undeva, în București”, a anunțat Stelian Bujduveanu.
Edilul interimar al Capitalei dă asigurări că și consolidarea pasajelor de la Lujerului și Bucur Obor și celui de la Băneasa se va face în așa fel încât să permită desfășurarea traficului.
“Avem trei proiecte scoase în licitație publică – Lujerului, Pod Băneasa și cu Oborul, care sunt în cel mai grav, în cea mai gravă stare, din punct de vedere al riscului seismic. Și acelea sunt în procedură în care, acuma, trebuie să intre la proiectare cu execuție.
Evident că ne dorim cât mai repede să reparăm acele poduri, le-am prins, în buget, ca și demararea de proiecte. Vedem cât durează procedura de achiziție.
Ele se vor face, pe sensuri, pe benzi, se intră de deasupra.
Deci, lucrarea va avea un plan de organizare a șantierului, nu vom intra așa, să blocăm traficul, cu siguranță”, a explicat Stelian Bujduveanu.
Autor- Mircea Apostolescu