Sector 3: Semnătură digitală certificată pentru cetăţenii utilizatori ai serviciilor electronice de pe portalul Primăriei
Articol de arionmihaela, 18 iulie 2025, 14:33
Primăria Sectorului 3 oferă semnătură digitală certificată cetăţenilor utilizatori ai serviciilor electronice puse la dispoziţie de autoritatea locală pe portalul său.
Potrivit unei postări pe Facebook a autorităţii locale, pentru a accesa portalul de servicii electronice, locuitorii Sectorului 3 trebuie să deţină un cont şi o semnătură digitală.
În interacţiunea online cu Primăria Sectorului 3, persoanele interesate pot depune şi solicita, de la distanţă, documentele necesare folosind o semnătură digitală calificată, direct din contul creat pe portalul www.primarie3.ro. Semnătura electronică este echivalentă din punct de vedere juridic cu cea olografă.
Primăria Sectorului 3 vine în sprijinul cetăţenilor care nu deţin deja o semnătură proprie şi pune la dispoziţia acestora, o singură dată, o semnătură electronică în cloud, pentru o perioadă determinată de trei luni.
Pentru verificarea contului, identificarea video, utilizatorul trebuie să apese pe numele de utilizator, contul meu, spaţiul personal, identificare video.
Persoanele interesate de obţinerea semnăturii electronice trebuie să parcurgă mai mulţi paşi, descrişi pe https://www.primarie3.ro/index.php/presa/video_clip/4127.
Semnătura electronică este ofertată o singură dată cu titlu gratuit şi trebuie folosită obligatoriu în şapte zile calendaristice de la acceptarea identificării video, prin semnarea efectivă a documentelor.
Obţinerea semnăturii/verificarea contului se face între orele 9:00 – 18:00, de luni până vineri, cu excepţia sărbătorilor legale.
Asistenţă în demersul online se oferă la sediul Primăriei Sectorului 3.
Pentru persoanele fără acces la tehnologie, autoritatea locală pune la dispoziţie, în zona de self-service (Calea Dudeşti nr. 191), calculatoare şi imprimante. Personalul specializat oferă sprijin constant pentru completarea şi transmiterea documentelor online.