Digitalizarea activităţilor de stare civilă continuă în Sectorul 2
Articol de arionmihaela, 1 octombrie 2024, 18:00
Primăria Sectorului 2 a emis astăzi primele certificate de naştere în format digital, generate prin Sistemul Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă – S.I.I.E.A.S.C.
Astăzi, 1 octombrie 2024, la nivelul Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, din cadrul Primăriei Sectorului 2, s-a realizat operaţionalizarea platformei destinate activităţii ofiţerilor de stare civilă, prin înregistrarea doar în format digital a evenimentului de viaţă “naştere”.
Astfel, în urma interconectării la Sistemul Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă, 13 acte de naştere au fost înregistrate în Sistemul Informatic.
Totodată, au fost eliberate, atât în format digital, cât şi fizic, pe un formular securizat, după preferinţa solicitantului, 13 certificate de naştere. Au fost primite şi soluţionate 11 cereri de emitere a unor duplicate de certificate de naştere pentru cetăţenii a căror naştere este înregistrată la nivelul Sectorului 2.
Pe tot parcursul iniţierii procedurilor de operaţionalizare a fluxului de înregistrate în format digital a evenimentului de viaţă “naştere” şi de emitere a certificatelor de naştere, D.P.E.P.S.C. Sector 2 a fost asistată şi îndrumată de reprezentanţii Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor din cadrul Ministerului Afacerilor Interne şi Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor – Municipiul Bucureşti, pentru a preîntâmpina eventualele sincope şi pentru a asigura continuitatea activităţii în ghişeele de relaţii cu publicul.
sursa foto-fb oficial-primarie sector 2