Încă 216 de ani până la egalitatea între sexe?

Articol de Adriana Baciu, 21 noiembrie 2017, 10:06
Cunoscuta femeie de afaceri, Daniela Mariscu, a fost nominalizată, din partea României, la evenimentul “EY Entrepreneurial Winning Women™ Europe Class of 2017”, care a avut loc, luna trecută, la Bruxelles.
Evenimentul internațional s-a desfășurat în contextul în care există încă o discrepanță majoră între sexe, nu atât în viața de zi cu zi, cât mai ales în mediul de afaceri. Mai mult decât atât, majoritatea analiștilor economici anticipează că femeile vor obține paritatea de gen la locul de muncă după încă … 216 de ani.
Prin intermediul acestor programe, organizatorii doresc să sprijine antreprenoriatul feminin din toată lumea, astfel încât să fie grăbit considerabil procesul de egalizare între cele două sexe, în ceea ce privește activitatea profesională.
În România, antreprenoriatul feminin este bine reprezentat.
Nominalizată în urma unei selecții, reprezentanta României este Daniela Mariscu, fondatoarea brandului Aquatica Experience, companie care dezvoltă proiecte de tip aqua parc de la stadiul de concept până la stadiul de operare, devenind astfel unul dintre cel mai importanți dezvoltatori de parcuri de agrement din România.
“Se poate spune că e reală această diferență de 216 ani până când va exista deplina egalitate între bărbați și femei. Totuși, din fericire, eu nu am resimțit această discrepanță, pot chiar să spun că nu am simțit deloc pentru că am vrut să cred mereu în șansa mea. Ca femeie de afaceri, susțin activ dezvoltarea antreprenoriatului feminin și simt că româncele au un loc al lor important în acest puzzle al business-ului global. În piață sunt foarte mulți bani care așteaptă să crească afaceri istețe, inedite, disruptive în special, dar aceste afaceri trebuie dezvoltate de oameni, prin oameni. Relațiile interumane reprezintă, până la urmă, cheia dezvoltării unei afaceri de succes, iar femeile excelează în arta relaționării, a comunicării. Grație proiectelor internaționale la care am participat, am reușit să aduc know-how-ul antreprenorial din Occident în țara noastră și să inspir tot mai multe antreprenoare să îl folosească eficient pentru a dezvolta mediul de afaceri autohton”, declară Daniela Mariscu, fondatoarea brandului Aquatica Experience.
Participantă deja activă în cadrul programului EY_WOMANFASTFORWARD, Daniela Mariscu profită deja din plin de sprijinul programului pentru a atinge obiectivul de scale-up propus: agrement de calitate care sa pună România pe harta mondială a “industriei bucuriei”.