Serviciul de salubrizare revine la Primaria sectorului 5
Articol de Mircea Apostolescu, 25 august 2016, 14:48
Consilierii municipali au adoptat un proiect de hotarare prin care serviciul de salubrizare este dat in competenta Consiliului Local al Sectorului 5.
Acest serviciu fusese trecut in competenta Consiliului General, in anul 2014, la cererea primarului de atunci al Sectorului 5, pe motiv ca aceasta unitate administrativa nu dispunea de resursele financiare necesare pentru organizarea acestui serviciu.
Primarul Sectorului 5, Daniel Florea, prezent la sedinta Consiliului General, a precizat ca, in conformitate cu prevederile Legii salubrizarii, serviciul respectiv trebuie organizat si gestionat de catre Consiliile Locale ale sectoarelor Municipiului Bucuresti.
Florea a mai spus ca Sectorul 5 dispune de resursele financiare pentru plata salubrizarii, sume care vor fi alocate la prima rectificare bugetara. Florea considera ca, de la 15 octombrie, Primaria Sectorului 5 va fi pregatita sa preia serviciul de salubrizare.
Edilul Sectorului 5 a precizat ca, din punctul sau de vedere, este foarte important sa nu mai existe depozite necontrolate de gunoi, pe terenurile virane din sector, sa se intervina rapid, in cazul unei acumulari spontane de gunoi, sa existe contracte de ridicare a gunoiului menajer cu toti cetatenii si agentii economici si sa nu mai existe probleme cu dezapezirea.