Platformele de teatru, o necesitate!

arhiva

Modul de socializare variază după tipul de societate în care a fost creat, determinând gustul publicului.

Lumea reflectată în teatru, iar acesta receptat în public, presupune crearea unui mecanism care se stabilește între actor și public, astfel teatrul își creează publicul, contribuind simultan la evoluția artei scenice.

Este important să știi cum să promovezi mesajul despre produsul cultural. Spectacolul de teatru, ca să existe, trebuie să aibă spectator și să fie promovat. Promovat în așa fel încât să creeze și un anume suspans.

Problema care apare este că teatrul, fie că vorbim despre instituții ce aparțin de Ministerul Culturii, fie de trupe independente, nu poate cumpăra publicitate.

Există afișe, caiete program, dar pentru zilele noastre e prea puțin. O soluție care se impune în aceasta situație este promovarea online deoarece omul zilelor noastre folosește foarte mult mediul virtual pentru a se informa și comunica.

Astfel, vestea că în teatrul cu pricina are loc un spectacol nou, sau trebuie făcut cunoscut programul, trebuie să apară și online, pe rețelele de socializare chiar dacă numele actorilor de pe afiș reprezintă filtrul ce adună succesul și forța reacțiilor emoționale ale publicului.

Spectatorul ajunge în sala de spectacol atras de numele actorului scris pe afiș și de programul afișat pe site-ul instituției.

O soluție în aceste condiții rămân platformele de teatru. Acestea au fost astăzi subiectul emisiunii „În Comunitate”, fiind dezbătut pe larg de criticul de teatru, Cristina Modreanu, împreuna cu gazda emisiunii, Răzvan Ursuleanu.

Vezi aici arhiva emisiunii În Comunitate!

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.