Nicușor Dan: Pe linia tramvaiului 41 trebuie să se lucreze în trei schimburi și în weekend!

Sursa foto: Mircea Apostolescu

Deputatul de București Nicușor Dan cere ca, pe linia tramvaiului 41, să se lucreze în trei schimburi și în weekend.

”Având în vedere problemele grave de trafic pe care le generează lucrările de pe traseul liniei de tramvai 41 pentru cetățenii din Sectorul 6, aceste lucrări trebuie urgentate. În acest scop, ar trebui să se lucreze în trei schimburi și sâmbăta și duminica. În acest fel, timpul lucrat ar crește de patru ori, deci timpul necesar pentru finalizarea lucrărilor s-ar putea reduce la un sfert”, spune Dan.

Dacă, pe anumite porțiuni, precum lucrările la metrou și cele de la Pasajul Ciurel, s-ar putea lucra doar în weekend, tramvaiele ar putea circula până la Crângași, unde multă lume coboară și ia metroul și s-ar rezolva o mare parte a problemei, crede deputatul de București.

Nicușor Dan mai cere amplasarea unor agenți de circulație care să fluidizeze traficul în câteva puncte pe care le consideră critice: la intersecțiile dintre Șoseaua Virtuții și Bulevardul Constructorilor, cea cu Piața Crângași și cea cu devierea lui 641. Alte puncte nevralgice ar fi, în opinia deputatului de București, cel la urcarea pe Pasajul Basarab dinspre Calea Griviței și intersecția Banu Manta cu Titulescu.

Sursa foto: Mircea Apostolescu

”În toate aceste puncte, ciclurile de semaforizare nu mai corespund cu fluxurile de trafic actuale și fluidizarea traficului ar trebui făcută de agenți de circulație”, spune deputatul de București Nicușor Dan.

Pe de altă parte, Cristian Marin, de la Asociația „Metrou Ușor”, spune că linia 641, care înlocuiește linia de tramvai 41, este prost implementată, deoarece face un ocol de 7 kilometri, pe sensul de mers spre Ghencea, pe Bulevardul Ion Mihalache și pe Bulevardul Banu Manta, unde autobuzele se blochează.

”Acest ocol duce la parcurgerea semicursei dintre Piața Presei și Ghencea în circa două ore și jumătate sau chiar trei ore”, spune Marin.

El propune utilizarea rampei de sud a Podului Grant, care are două benzi, pentru ambele sensuri, banda întâi pentru sensul de mers spre Piața Presei și banda doi pentru sensul de mers spre Ghencea.

”Această soluție ar presupune doar demontarea unor porțiuni de garduri și de bordură de pe la linia tramvaiului 41, pentru a permite trecerea autobuzelor pe celălalt sens”, spune Marin.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.