Proiecte adoptate în cadrul ședinței CGMB

Consilierii municipali au votat, astăzi, pentru realizarea Pasajului Doamna Ghica, continuarea etapei a II-a a Străpungerii Bd. Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu – intersecție Vitan Bârzești, consolidarea și reabilitarea a 4 poduri – Ciurel, Eroilor, Opera, Timpuri Noi  și Pasajul Fundeni.

De asemenea, au fost adoptate mai multe proiecte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbană “Zona Centrală”, prin care au fost declarate utilități publice de interes local pentru a se realiza anumite expropieri sau trecerea unor suprafețe de teren din administrarea unor instituții în administrarea Municipului București. Este vorba de realizarea de parcaje subterane în Piața Constituției, construirea a două poduri pietonale și de bicicliști peste Dâmbovița la Mihai Vodă și Podul Calicilor din dreptul Palatului de Justiție, unde vor fi amenajate și spațiile publice, precum și realizarea mai multor trasee pietonale și de bicicliși care vor face legătura între centrul istoric al Bucureștiului și cartierul Uranus – Piața de Flori George Coșbuc.

Peste 63 de milioane de lei va costa etapa a II-a, Străpungere Bd. Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu –  intersecție Vitan Bârzești, potrivit Indicatorilor tehnico-economici adoptați în ședința de astăzi a consiliului general.  Noua investiție se referă la realizarea unei străzi cu 6 benzi de circulație, amenajare trotuare, iluminat public, deviere sau relocare rețele utilități publice.

Consilierii municipali au aprobat indicatorii tehnico-economic pentru realizarea Pasajului Doamna Ghica, care va avea 4 benzi de circulație, trotuare, iluminat public și separator fluxuri de circulație pe zona mediană, investiție care se ridică la aproape 134 de milioane de lei.

Primăria Capitalei va consolida și reabilita 4 poduri, Ciurel, Eroilor, Opera, Timpuri Noi și Pasajul Fundeni. Valoarea totală a celor 5 obiective de investiții  se ridică la 30 de milioane de lei , potrivit indicatorilor tehnico-economici adoptați de către consilierii municipali. Potrivit rapoartelor de specialitate, podurile și pasajul au fost expertizate și încadrate la categoria nesatisfăcător, ceea ce arată o stare tehnică precară.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.