Stadiul lucrărilor la „Străpungere Ciurel – Nod Rutier Virtuții”

Primarul General, Gabriela Firea, a făcut o vizită inopinată la șantierul „Străpungere Ciurel-Nod Rutier Virtuții”, pentru a verifica stadiul lucrărilor la acest obiectiv.

Gabriela Firea: „Am recuperat întârzierile și am reușit să aducem acest proiect de la 13% la 90%. Vorbim despre prima etapă, care presupune realizarea podului hobanat peste șoseaua Virtuții.
L-am asigurat pe constructor, căruia i-am solicitat să aloce toate resursele pentru accelerarea lucrărilor ca să putem profita de tot timpul pe care îl mai avem la dispoziție până la iarnă, că fondurile pentru finalizarea acestui proiect sunt rezervate în buget, astfel încât acest obiectiv de investiții atât de important pentru fluidizarea traficului în Capitală să fie finalizat cât mai rapid”.

În prezent, se lucrează la tensionarea hobanelor și la relocarea conductelor Elcen pentru apa industrială. După relocarea acestor conducte, pe amplasamentul eliberat va începe construcția unui stâlp de susținere pentru tablierul care va fi amplasat peste șoseaua Virtuții.

S-au deviat toate rețelele de medie și joasă tensiune, s-a mutat punctul Trafo, iar pe amplasamentele eliberate se lucrează atât la platforme cât și la rampe de urcare și coborâre de pe pod.

Penetrația Splaiul Independenței – Autostrada București-Pitești va avea o lungime de 8,3 kilometri, va începe la intersecția Splaiul Independenței cu Sos. Virtuții și se va termina pe A1, la Podul Ciorogârla.

Noua arteră va avea câte trei benzi pe sens și va fi mărginită în anumite zone de  străzi colectoare a traficului zonal. Vor fi construite trei pasaje supraterane: la intersecția sos. Virtuții cu Splaiul Independenței, la intersecția Penetrația A1 – Bd. Uverturii și la intersecția cu Șoseaua de Centură și în zona Pasajului CFR de la Ciorogârla.

Prin realizarea acestei penetrații se va obține o intrare mai facilă în București dinspre autostrada București-Pitești, dar și o redistribuire a traficului în importantele noduri de circulație propuse a se realiza prin pasaj denivelate.

Totodată se urmărește atragerea fluxurilor de circulație, accesibilitatea la Autostrada A1 și din autostradă la centrul capitalei, costuri scăzute de transport, accesul la servicii, siguranța traficului, susținerea dezvoltării locale și impactul scăzut al emisiilor din trafic.

Valoarea totală a proiectului este de 128 milioane euro.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.