Primăria Capitalei nu are o soluție pentru Prelungirea Ghencea, până la finalizarea lucrărilor…

În Prelungire se autorizează noi ansambluri rezidențiale…

Delia Mihalache, de la Asociația „Prelungirea Ghencea” spune că se autorizează în continuare construcția de noi ansambluri rezidențiale în cartier și că se circulă din ce în ce mai greu. Pentru pietoni este un pic mai bine, datorită trotuarelor care au fost amenajate, până pe la jumătatea străzii. Dar traficul rutier rămâne în continuare foarte dificil și mijloacele de transport ale STB circulă foarte greu, din cauza traficului general.

Nu vom putea circula mai devreme de 5,6,7 ani…

„Nu credem că vom putea circula în Prelungire mai devreme de 5, 6 sau 7 ani”, a declarat Delia Mihalache pentru București FM. Ea spune că, în cadrul unei întâlniri avute, ieri, la Primăria Capitalei cu Marius Coajă, consilierul primarului general, a aflat că trebuie, mai întâi realizate exproprierile. Culoarul inițial de expropriere era pentru o șosea cu 2 benzi pe sens. Noua hotărâre a Consiliului General al Municipiului București (CGMB) prevede construcția unei șosele cu 4 benzi pe sens, plus cale dublă de tramvai, trotuare și piste pentru bicicliști. Deci, vor fi necesare exproprieri mai ample. Apoi, vor trebui mutate utilitățile, rețelele edilitare de apă, canalizare, curent electric și gaze naturale. Și, abia după realizarea acestei relocări, se va putea trece la construcția drumului și a liniei de tramvai, spune reprezentanta Asociației „Prelungirea Ghencea”.

PMB nu are soluții…

Delia Mihalache a mai declarat că, la întrebarea adresată de către reprezentanții cetățenilor: cum se va circula, în Prelungirea Ghencea, până la finalizarea lucrărilor, reprezentanții PMB, au răspuns că nu au o soluție pentru problema traficului infernal din Prelungirea Ghencea și i-au îndemnat pe oameni să folosească transportul public.

Lasă un răspuns