Bucureștiul devine o destinație tot mai atractivă pentru turiștii străini

Consultanţii în turism susțin că străinii sunt atrași atât de oportunităţile de distracţie pe care le oferă Bucureștiul, cât și de preţurile accesibile.

Majoritatea vizitatorilor vin pentru afaceri și evenimente, dar și ponderea turiștilor de city break este în creștere. Din păcate, infrastructura orașului lasă mult de dorit. Turiștii nu au de unde să afle informații despre ceea ce i-ar putea interesa.

Primăria Capitalei a cheltuit aproape 2 milione de euro în 2013 pentru achiziționarea a 100 de infochioscuri. Pe ecranele lor ar fi trebuit să găsim informații despre mijloacele de transport în comun, traseele turistice și evenimentele importante care au loc în oraș.

Primul infochioșc a fost amplasat în 2009 la Gara de Nord. 4 ani mai târziu, în locul lui, a apărut o rulotă fast-food.

Sursa foto: www.hotnews.ro

Doar 33 de infochioșcuri au fost instalate, iar multe dintre ele nu au funcționat niciodată din cauză că au fost probleme legate de racordarea la rețeaua electrică. Între timp pe aparate s-a adunat praful și rugina.

În pasaj, la Universitate, există un punct de informare turistică unde ar trebui să găsești un om cu care să poți vorbi și care să îți ofere informații despre locurile care merită vizitate în București. Centrul este greu de depistat, mai ales de cei care ar avea nevoie de serviciile lui, în condițiile în care nici oamenii care trec zi de zi prin pasaj nu l-au observat până acum.

Deși programul centrului este de 8 ore pe zi, de la 9:00 la 17:00, angajații deschid ușile când au chef. Un paznic ne-a mărturisit că angajatul centrului nu este întotdeauna de găsit.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.