S-a lansat aplicația ”Primăria Sectorului 4”

Sursa foto: Getty Images

O groapă periculoasă, o zonă cu gunoi, sau cu mobilier stradal stricat, o maşină părăsită ori problemele legate de parcuri şi de reabilitarea termică, toate pot fi rezolvate cu doar câteva click-uri, prin intermediul aplicaţiei mobile ”Primăria Sectorului 4”. Aceasta poate fi descărcată, gratuit, atât pe Android, cât şi pe iOS.

Persoanele care nu pot beneficia de această aplicaţie şi doresc să anunţe astfel de probleme, sau să solicite informaţii, funcţionează în paralel, 24 de ore din 24, un call center cu numărul unic 021/9441.

”Aplicaţia mobilă creată pentru a facilita comunicarea dintre cetăţeni şi Primăria Sectorului 4 şi pentru a diminua numărul petiţiilor scrise şi drumurilor către ghişeele autorităţii locale, este cât se poate de accesibilă, atât pentru utilizatorii de telefoane mobile experimentaţi, cât şi pentru persoanele mai puţin înclinate către tehnologie. S-a lucrat câteva luni la implementarea ei, iar rezultatele sunt cele aşteptate. Îmi doresc o primărie în care oamenii să nu mai fie nevoiţi să aştepte în faţa ghişeelor, pentru a face o sesizare, iar această aplicaţie şi call center-ul sunt paşi importanţi în acest demers”, a declarat primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă.

Utilizatorii trebuie să se autentifice completând pe pagina de deschidere a aplicaţiei numele, adresa de e-mail şi numărul de telefon la care pot fi contactaţi, pentru ca apoi să poată opta pentru a face o ”Sesizare nouă”, sau pentru a trimite ”Mesaje”.

În funcţie de problemă, deţinătorii aplicaţiei pot opta pentru a semnala ”Groapă”, ”Gunoi”, ”Maşină părăsită”, ”Mobilier”, ”Reabilitare termică”, ”Parcuri” ori ”Altă sesizare”, pentru ca apoi să fie direcţionaţi către pagina următoare.

Dacă aplicaţia mobilă este abia la început, Biroul Call Center, care funcţionează de câteva luni, a preluat şi a soluţionat până în prezent peste 6.500 de apeluri.

Lasă un răspuns