Lucrări pentru proiectarea și execuția parcărilor și spațiilor de servicii pe tronsonul București-Ploiești

Începe amenajarea primelor parcări pe autostrada Bucureşti-Ploieşti.
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere spune că a fost emis ordinul de începere a lucrărilor pentru data de 1 martie.

Contractul, semnat încă din luna ianuarie a anului trecut, vizează proiectarea şi execuţia de parcări şi spaţii de servicii pe autostrada Bucureşti – Braşov, secţiunea Bucureşti – Ploieşti. Proiectul prevede construcţia a patru parcări.

Valoarea contractului se ridică la 35,07 milioane de lei, fără TVA, și are o durată de șase luni de la data de începere, din care două luni perioada de proiectare și patru luni perioada de execuție.

Tronsonul Bucureşti-Ploieşti, lung de aproximativ 55 de kilometri, a fost deschis circulaţiei în 2012, dar nu dispune în prezent de parcări.

Pe de altă parte, autostrada nu are intrare în Capitală.

Mai lipsesc 6 kilometri la intrarea în București între Șoseaua de Centură și Șos. Petricani.

Cei 3,5 km de la Soseaua de Centură până în str. Popasului ar fi trebuit deschiși circulației în decembrie anul trecut, însă nu s-au obținut avizele necesare de la Poliția Rutieră și de la Primăria Voluntari.

Ceilalți kilometri, între Popasului-Gherghiței-Petricani, ar trebui finalizați pe parcursul acestui an.

Chiar și după ce intrarea în Capitală va fi gata și funcțională, se pune o altă problemă: ”Cum vor prelua străzile din București valorile de trafic de pe A3?”.

Primăria Capitalei avea în plan doar două soluții, lărgirea străzii Fabrica de Glucoză și un pod la Doamna Ghica peste Șos. Colentina, ambele proiecte rămase doar pe hârtie.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.