Totul merge normal, semafoarele nu funcționează în București

Așa cum de altfel ne-au obișnuit specialiștii de renume mondial de la Administrația Străzilor, semafoarele din București mai mult nu funcționează.

Spre exemplu, la intersecția Splaiul Independentei cu Șoseaua Virtuții, zonă cu trafic foarte intens, pe unde se revarsă spre centru toți șoferii care vin dinspre Militari, semafoarele nu funcționează de vreo două zile.

Spre exemplu, la intersecția Splaiul Independentei cu Șoseaua Virtuții, zonă cu yrafic foarte intens, pe unde se revarsă spre centru toți șoferii care vin dinspre Militari, semafoarele nu funcționează de vreo două zile.

Dimineaţa, la oră de vârf, intersecția era dirijată de către un agent de circulație. Acum, agentul a dispărut și intersecția se află la bunul plac al șoferilor, care trebuie să își acorde prioritate reciproc.

Situația este destul de periculoasă, deoarece mașinile vare vin pe Virtuții dinspre Militari circula cu viteza mare, iar atunci când șoferii vare vin de le Splai încearcă să intre, poate puțin forțat, în intersecție, potențialul de accident este ridicat.

Dar, de ce să ne mirăm că nu funcționează semafoarele într-o amărâtă de intersecție, când însuși măreţul sistem de control al traficului, care a costat 21 de milioane de euro, este mort de-a binelea, iar ecranele Centrului de Control al Traficului de pe Șoseaua Oltenița, de la UTI, sunt blue screen?

Care este motivul? Cică s-ar fi defectat senzorii din asfalt. Păi, la banii astia, 21 de milioane de euro, nu se poate face nimic pentru a fi reparați și pentru ca sistemul de management al traficului să funcționeze?

Autor: Mircea Apostolescu

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.