Două noi pasaje vor fi construite, pentru a asigura absorbția afluxului de trafic adus de Autostrada A3

s560x316_trafic-vamaAutostrada A3 va tripla numărul de mașini care vor intra în oraș prin partea de nord. De aceea, lărgirea Șoselei Fabrica de Glucoză nu va fi suficientă pentru a asigura absorbția fluxului de trafic generat de autostradă, afirmă Ion Dedu, șeful Direcției de Infrastructură și Transporturi a Primariei Capitalei.

Pentru a prelua mașinile intrate în București de pe A3, municipalitatea va lua măsuri mai ample. Între acestea se înscrie realizarea unui nod rutier complex în zona Șoseaua Petricani – Șoseaua Fabrica de Glucoză, cu subtraversarea căii ferate în zona către Voluntari.

De asemenea, pentru distribuirea afluxului de trafic spre inelul principal și cel median, se vor institui sensuri unice pe Barbu Văcărescu și pe Calea Floreasca și se vor construi două noi pasaje, unul la intersecția Doamna Ghica cu Șoseaua Colentina, iar celălalt la intersecția Șoselei Pantelimon cu Bulevardul Chişinău. Nu în ultimul rând, va fi reorganizată circulația în intersecția Șoselei Petricani cu Lacul Tei.

Deocamdată, săptămâna viitoare, consilierii municipali vor trebui să se pronunțe, din nou, asupra exproprierilor necesare pentru lărgirea Șoselei Fabrica de Glucoză. Proiectul de hotărâre s-a aflat în repetate rânduri pe ordinea de zi a ședințelor Consiliului General al Municipiului București, dar nu a fost adoptat. Bogdan Georgescu, liderul majorității din Consiliu, a afirmat că ai săi colegi nu vor da undă verde exproprierilor, deoarece culoarul de expropriere include terenuri supraevaluate.

Şeful Direcției de Infrastructură și Transporturi, Ion Dedu

 

Autor: Mircea Apostolescu

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.